میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

بهترین خطوط هوایی در جهان کدامند؟

چه آسوده نشسته اید که خطوط هواپیمایی سرشناس در جهان، رقابتی تنگاتنگ و جذاب را پشت سر میگذارند. هر ساله بهترین خطوط هوایی در جهان، بر اساس کیفیت ارائه خدمات و سایر معیار های بسیار هیجان انگیز، بررسی می شوند تا بهترین خطوط شناسایی شوند. این سطح از رقابت تنها به دلیل معرفی بهترین ها نیست، بلکه همواره دلیلی برای بهبود کیفیت خطوط هوایی و تلاش برای بهترین بودن برقرار است. به نظر شما بهترین خطوط هوایی جهان در حمل و نقل بین المللی کالا و یا مسافر کدام است؟ در تصورات شما کدام کشور ها در این زمینه بهترین هستند؟ سوئیس؟ امارات یا انگلیس؟ آیا ایران هم سهمی در این میان دارد؟ در ادامه با دریا زمین اروند همراه باشید تا به بررسی بهترین ایرلاین‌ها در جهان بپردازیم. 

ایمن ترین شرکت هواپیمایی در سال 2022

خط هوایی ایر نیوزیلند، به عنوان یکی از شرکت های هواپیمایی با ناوگان بسیار جوان، در سال 2022 به عنوان ایمن ترین خط هوایی برای پرواز شناخته می شود. جالب است بدانید میانگین سن هواپیماهای این شرکت بین 6 تا 8 سال است. مهمترین دلیل صعود ایرنیوزیلند به صدر جدول، به روز رسانی مداوم سیستم ایمنی و بررسی در زمان مناسب و بررسی دقیق عملکرد موتور های هواپیما است. پس از آن نیز در رتبه دوم، اتحاد امارات متحده عربی و پس از آن قطر ایرویز در جایگاه دوم قرار دارند. 

بهترین خط هوایی جهان در سال 2022: Qatar Airways

دلایل بسیاری به انتخاب قطر ایرویز منجر شده است اما می توان به تعهد این خط هوایی نسبت به ساعت های پرواز طولانی و نوآوری در پروسه پرواز اشاره نمود. این شرکت هوایی در سال 1993 تاسیس شده است و رتبه 5 ستاره را از اسکای ترکس دریافت نموده است. اکنون، قطر ایرلاین به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی سال، دارای عملکرد بی نظیر از جنبه های مختلف در حمل ونقل بین المللی به شمار می آید. این خط هوایی به بیش از 150 مقصد مختلف در سراسر قاره های جهان پرواز دارد. قطر ایرویز، توانایی ارائه خدمات به 750 هزار تن بار را در سال دارد. این خط هوایی در حمل و نقل بین المللی کالا نیز یکی از برترین سرویس دهندگان به شمار می آید. 

قطر ایرویز

اتحاد ایرویز، چهارمین خط هوایی در خاورمیانه: Etihad Airways

این شرکت هوایی که حامل پرچم کشور امارات متحده عربی است، در سال 2022 به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل هوایی در جهان شناخته شده است. هواپیمایی اتحاد به عنوان سومین خط هوایی بزرگ در امارات شناخته می شود. این شرکت در سال 2003 تاسیس شده است و امروز 96 مقصد پرواز در سراسر جهان را تحت پوشش خود قرار داده است. ناوگان اتحاد ایرویز شامل 93 هواپیما می شود. 

قطر ایرویز

Korean Air: هواپیمایی کره در میان برترین ها

کره جنوبی، به عنوان یکی از کشور های توسعه یافته در قاره آسیا، اکنون یکی از برترین خطوط هوایی در جهان را داراست. کره ایر، در سال 1946 راه اندازی شده است و تا به امروز، یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل بین المللی در جهان بوده است. ناوگان این خط هوایی بیش از 155 هواپیمای مسافربری و باربری را شامل می شود. این خط هوایی در حال حاضر در قاره های اروپا، اقیانوسیه، آسیا و آمریکا بیش از 133 مقصد پرواز مستقیم را تحت پوشش قرار داده است. این شرکت پرواز مستقیم به قاره آفریقا ندارد. 

Qantas: کوانتاس ایر از قلب استرالیا به سراسر جهان

این شرکت هوایی به عنوان بزرگ ترین و وسیع ترین خط هوایی از استرالیا به شمار می آید. این خط هوایی به بیش از 85 مقصد در قاره های جهان پرواز دارد. این خط هوایی دارای ناوگانی بسیار جوان و به روز است که سبب شده است تا ایمنی و کیفیت بالایی در ارائه خدمات داشته باشد. یکی از نکاتی که حتما راجب آن شنیده اید، منوی غذای بسیار متنوع و جذاب این ایرلاین است که شهرت بسیاری دارد. لوگوی شرکت کوانتاس یک کانگورو است که به همین دلیل، کانگوروی پرنده نامیده می شود. 

Turkish Airlines: ترکیش ایرلاین در میان 10 نام برتر

خط هوایی ترکیش ایرلاین، در سال 2022 در میان 10 شرکت برتر در جهان جای گرفته است. ترکیش ایرلاین یک ناوگان مجهز و بسیار منحصر دارد که دارای 336 هواپیما است و در سراسر جهان، بیش از 304 مقصد مختلف را پشتیبانی می کند. به نظر می آید این خط هوایی در حال تبدیل شدن به بزرگترین شبکه حمل و نقل در جهان باشد. در حال حاضر، فاز یک از پروژه ساخت بزرگترین فرودگاه جهان  کلید خورده است و بیش از 90 میلیون مسافر در سال از این فرودگاه در استانبول استفاده می کنند. 

جایگاه ایران در میان برترین خطوط هوایی جهان!

آیا کشور ایران هم در میان نام های برتر جهان جایگاه مناسبی دارد؟ نام خطوط هوایی ایران در میان 10 یا 20 نام نخست به چشم نمی خورد. اما ایران ایر، به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های هوایی داخلی، با امتیاز 3.42 امتیازی نزدیک به خطوط هوایی معتبر در جهان دارد. برای نمونه امریکن ایرلاینز دارای امتیاز 4.54 است. بنابراین ایران ایر از نظر ایمنی دارای جایگاهی نزدیک به خطوط هوایی مهم بین المللی است. 

مشاوره تخصصی صادرات و واردات کالا

فهرست امن ترین خطوط هوایی جهان در سال 2022

  1. ایر نیوزیلند
  2. اتحاد ایرویز
  3. قطر ایرویز
  4. سنگاپور ایرلاینز
  5. تپ ایر پرتغال
  6. اسکاندیناوی ایرلاین
  7. کوانتاس
  8. آلاسکا ایرلاین 
  9. ایوا ایر
  10. ویرجین آتلانتیک 

معیار های انتخاب بهترین خطوط پرواز در جهان:

◽امکانات تفریحی و رفاهی

◽امنیت پرواز 

◽قیمت مناسب بلیط در کلاس های پرواز مختلف 

◽وعده های غذایی و پذیرایی مناسب 

◽سرویس های زمینی ایده آل 

◽تعداد هواپیماهای خریداری شده 

◽مدرن بودن تجهیزات و هواپیما های خریداری شده 

◽تعداد پرواز و پوشش دهی از مقاصد پرواز 

در حمل و نقل بین المللی کالا و مسافر، مهم ترین نکته برای انتخاب خطوط هوایی ایمن، نوع سرویس دهی به مشتریان است. آیا سوالی در زمینه حمل و نقل کالا از مبدا ایران به سراسر جهان دارید؟ 

دریا زمین اروند؛ همراه با بهترین خطوط هوایی در جهان!

گروه بزرگ دریا زمین اروند، خدمات تخصصی و جامعی در زمینه حمل کالا از ایران به سراسر جهان و بالعکس را به مخاطبان گرامی ارائه می دهد در صورت نیاز، می توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.