میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

فریت بار به استرالیا و نکات طلایی

سفر به قاره استرالیا، یکی از منحصرترین و البته کوچک ترین قاره جهان با 26 میلیون نفر جمعیت، باید برایتان جذاب باشد. کشور استرالیا(Australia) با طبیعت و معماری بسیار زیبا، از جمله مقاصد بسیار مهم برای ایرانیان بوده است. اما نکته ای که وجود دارد، سفر به همراه تمامی وسایل است. آیا می توانیم همه ی وسایل خانه، مبلمان، حیوانات و..را به راحتی به استرالیا ارسال کنیم؟ فریت بار به استرالیا، مهم ترین گزینه ای است که بر روی میز قرار دارد. می توانید با استفاده از راهکار های حمل و نقل بین المللی، وسایل خود را فارغ از وزن و حجم آن به راحتی و با قیمت مناسب به این کشور و شهر های مختلف آن ارسال کنید. برای نمونه اگر عازم ملبورن یا سیدنی باشید، تفاوتی ندارد. در ادامه با دریا زمین اروند همراه باشید تا به بررسی فریت بار به استرالیا و نکات طلایی آن بپردازیم. 

آیا اضافه بار دارید؟

باید بدانید که محدوده حجمی که اغلب شرکت های هواپیمایی در اختیار شما قرار می دهند بین 30 تا 50 کیلوگرم است. اما چگونه می توان باقی وسایل شخصی و لوازم منزل، لوازم کاری و..را به استرالیا انتقال داد؟ بهترین شیوه فریت بار است که خدمات تخصصی آن به وسیله شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شوند. به این شیوه که کالای شما به صورت استاندارد و با متریال تخصصی بسته بندی شده و سپس از طریق هواپیما، کشتی و…به سوی مقصد حرکت می کند. اما با توجه به آن که کشور استرالیا سرزمینی در میان اقیانوس است، امکان فریت بار با قطار یا کامیون وجود ندارد. بنابراین می توان با استفاده از حمل و نقل دریایی و یا حمل و نقل هوایی اقدام نمود.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا چیست؟

◽ لیست بار
◽ بلیط هواپیما
◽ پاسپورت و کارت ملی
این مدارک به همراه وسایل به گمرک پایانه صادراتی به استرالیا تحویل داده می شوند. این شیوه از حمل کالا می تواند برای دانشجویان، مهاجران به استرالیا، تجار و افرادی که اهداف اقتصادی دارند مناسب باشند. همچنین برای ارسال نمونه های کم از محصولات نیز می توان از فریت بار هوایی به استرالیا استفاده نمود.

انواع فریت بار به استرالیا:

1. فریت بار نمایشگاهی 2. فریت بار مسافری 3. فریت بار تجاری 4. فریت بار مرجوعی

بهترین روش حمل بار به استرالیا چیست؟

پیشنهاد ایده آل برای فریت بار به این کشور، استفاده از حمل و نقل هوایی است. کشور-قاره استرالیا در فاصله کمی از ایران قرار دارد و حتی می توان طی چند ساعت، بسته های ارسالی را در استرالیا تحویل گرفت. همچنین این مسافت کم سبب شده تا هزینه فریت بار هوایی به استرالیا بسیار مناسب باشد. اما با توجه به برخی از محدودیت های موجود از نظر ابعاد، وزن و…می توان از حمل و نقل دریایی هم استفاده نمود. ارسال دریایی نیز روشی به صرفه است که بیشتر از روش هوایی زمان خواهد برد. اما امکان ارسال محموله هایی در وزن و حجم زیاد و یا کالاهایی که ارسال آنها به وسیله هواپیما ممنوع و محدود است به این طریق وجود دارد. برای انتخاب بهترین راهکار، بهتر است ابتدا کالا را بررسی کنید و در این مسیر از اطلاعات و تجربه متخصصان حمل و نقل استفاده کنید. همین امروز با مشاوران دریا زمین اروند تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

تخمین هزینه فریت بار به استرالیا:

نخست آن که خدمات یک شرکت حمل کالا به استرالیا می تواند شامل بسته بندی محصولات، ارسال به فرودگاه، حمل، انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه و تسویه حساب برای ارسال بار شود. هزینه ارسال بر اساس وزن محاسبه می شود و 2 نوع وزن حجمی و وزن واقعی برای محاسبه در نظر گرفته می شوند. هزینه ی ارسال برای هر کیلوگرم وزن مشخص خواهد شد و هر چه وزن بیشتر باشد هزینه کمتر خواهد بود. 4 نوع وزن مختلف برای محصولات وجود دارد. کمترین میزان وزن قابل ارسال 45 کیلوگرم است که پس از آن 100 کیلوگرم و سپس 100 تا 300 کیلوگرم و در نهایت بالاتر از 300 کیلوگرم وجود دارند. دقت کنید هزینه ای که شما به شرکت حمل و نقل بار پرداخت می کنید، شامل تمامی مراحل از بسته بندی و حمل و نقل تا مراحل نهایی و ارسال بار است.

مهم ترین بنادر تجاری استرالیا کدامند؟

• بندر سیدنی، حجم بالایی از محصولات از طریق این بندر وارد استرالیا می شوند • بندر ملبورن، یکی از بنادر تجاری بسیار پیشرفته در جهان • بندر هوبارت، دارای سهمی عمده در صادرات و واردات کالا • بندر کنز، در کنار اقیانوس آرام و دارای موقعیت جغرافیای بسیار مهم

فرودگاه سیدنی، قدیمی ترین فرودگاه تجاری در جهان!

این فرودگاه که به عنوان پرتردد ترین و بزرگترین فرودگاه استرالیا شناخته می شود، در شهر سیدنی قرار دارد. این فرودگاه جذاب امکان انجام فعالیت های تجاری و حمل و نقل را به خوبی با تجهیزات پیشرفته به وجود آورده است. بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور استرالیا به نام Qantas در این فرودگاه متمرکز شده است. سفر هوایی به استرالیا از کشور های آسیایی در حدود 7 تا 11 ساعت زمان خواهد برد. فرودگاه سیدنی محیطی دلپذیر و جذاب است و مجموعه ای از برند های مشهور، فروشگاه های مدرن و برترین کافه ها و رستوران های جهان به شمار می آید.

زمان مورد نیاز برای رسیدن بار به مقصد

✔️ فریت بار هوایی به استرالیا؛ این فرایند پس از ارسال بار به فرودگاه حدود 5 تا 10 روز به طول خواهد انجامید
✔️ فریت بار دریایی به استرالیا؛ در این روش حدود 4 تا 7 روز زمان نیاز است تا کالا به بندر عباس برسد و پس از آن 20 تا 30 روز برای رسیدن بار به شهر های مختلف استرالیا زمان نیاز است.
جالب است بدانید برای ارسال کالا به صورت کانتینری، امکان استفاده از کانتینر های 20 فوتی با پتانسیل 26 تن و یا کانتینر های 40 فوتی با ارتفاع 2.60 وجود دارد.

فریت بار به استرالیا در کمترین زمان!

آیا نمی دانید برای ارسال کالا و وسایل خود بهترین گزینه کدام است؟ مشاوران دریا زمین اروند آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان خواهند بود تا بهترین راهکار حمل و نقل را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ها در اختیار داشته باشید. کافی است تا تماس بگیرید.