میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

چگونه کالاهای بزرگ را ارسال می کنیم؟

ارسال یک بسته با اندازه متوسط از طریق پست یا از طریق پیک یک فرایند نسبتاً ساده است، مردم همیشه این کار را انجام می‌دهند، اما اگر یک کالای بزرگ بفرستید چطور؟ چگونه اقلام سنگین بزرگ را حمل می کنید؟ خوشبختانه، در مورد ارسال بسته های بزرگ از طریق پیک، ما چند نکته داخلی برای کمک به شما داریم. چه در حال اداره یک فروشگاه آنلاین باشید یا صرفاً سعی کنید یک وسیله شخصی را برای یک دوست ارسال کنید، می توانید از این خدمات استفاده کنید.

بسته بندی های بزرگ در حمل و نقل کالا:

به طور کلی بسته بندی های بزرگ و سنگین در یکی از این دو دسته قرار می گیرند. بسته های بزرگ جعبه هایی هستند که از ابعاد استاندارد و یا محدودیت وزن پیک فراتر می روند. این بسته‌ها معمولاً در حین حمل و نقل نیاز به مراقبت بیشتری دارند و باید توسط کارکنان آموزش‌دیده ویژه با استفاده از تجهیزات مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن اقلام شما، نگهداری شوند. هر جعبه ای که بیش از حد سنگین و بزرگ باشد، نمی تواند از طریق کانال های حمل و نقل معمولی ارسال شود و باید به عنوان بار حمل شود. پیک های مختلف ابعاد و محدودیت وزنی متفاوتی برای محموله های بزرگ و حمل بار خواهند داشت.

حمل بار توسط شرکت های بین المللی

به عنوان مثال، UPS هر بسته بیش از 70 پوند را به عنوان بسته بزرگ و هر بسته بیش از 150 پوند را به عنوان  بار در حمل و نقل به شمار می آورد. FedEx بسته به اینکه از خدمات Express، Express Ground یا Express International آنها استفاده می کنید، محدودیت های وزنی یکسانی را به همراه چند الزام اضافی در مورد ابعاد دقیق جعبه دارد. 

بهترین راه برای ارسال اقلام سنگین چیست؟

برای یافتن بهترین راه برای ارسال یک بسته سنگین یا بزرگ، درک چالش های موجود در این مسیر مهم است. ارسال بسته های بزرگ و سنگین از طریق پست یا پیک دو نقطه دردسر ساز است و اولی هزینه بر است. هزینه ارسال یک بسته بزرگ بسیار گرانتر از ارسال یک بسته کوچک یا متوسط است، بنابراین اگر یک کالای بزرگ را به صورت آنلاین می فروشید، مطمئن شوید که هزینه حمل و نقل خود را به طور دقیق محاسبه کرده اید تا بتوانید آن را در قیمت لحاظ کنید.

هزینه ارسال یک بسته بزرگ چقدر است؟

3 عامل در تخمین هزینه ارسال بسته های بزرگ موثر هستند که شرکت های حمل و نقل بین المللی از آنها استفاده می کنند. 1. اندازه و وزن کالایی که ارسال می کنید. اصطلاح فنی برای این وزن ابعادی است . 2. مسافتی که بسته شما باید طی کند تا به مقصد برسد. 3. سرعتی که بسته شما باید بر آن اساس به مقصد برسد. اینجاست که خدمات حمل و نقل سریع و اقتصادی وارد عمل می شود. خبر خوب این است که شما نیازی به دانستن وزن ابعادی بسته خود یا انجام محاسبات پیچیده ندارید، ماشین حساب حمل و نقل ما این کار را برای شما انجام خواهد داد. شما اندازه، وزن و مقصد را ارائه می دهید و ما به شما قیمت فوری از طیف وسیعی از پیک ها را ارائه می دهیم. وقتی نوبت به یافتن ارزان ترین راه برای ارسال بسته های بزرگ می رسد.
گمرک و ترخیص کالا

چگونه می توانیم هزینه حمل کالای سنگین را کاهش دهیم؟

◻️ نخست، ارسال کالا را تا آخرین لحظه به تعویق نیندازید. همانطور که پیش از این هم گفتیم، زمان تحویل بر قیمت تاثیر می گذارد، بنابراین اگر بتوانید از زمان تحویل سریع خودداری کنید و خدمات کندتری مانند تحویل زمینی را انتخاب کنید ، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. خدمات حمل و نقل زمینی و اقتصادی برای تحویل داخلی ایالات متحده معمولاً 2 تا 5 روز کاری طول می کشد
◻️ ثانیا، مطمئن شوید که جعبه حمل و نقل شما در مقایسه با کالایی که می‌فرستید بیش از حد بزرگ نباشد. اندازه و وزن بسته شما باید شامل تمام مواد بسته بندی باشد تا بتوانید با اطمینان از عدم استفاده از جعبه بزرگتر از آنچه نیاز دارید، هزینه ها را کاهش دهید.

چگونه اقلام سنگین را برای حمل و نقل بسته بندی می کنید؟

تفاوتی ندارد بسته را به کجا ارسال می کنید، داخل کشور یا به سراسر جهان، باید مطمئن شوید که کالای شما به درستی بسته بندی شده است. در اینجا پنج نکته مهم برای بسته بندی وسایل بزرگ و سنگین آورده شده است: 1. جعبه‌ای را انتخاب کنید که برای کالایی که می‌فرستید به اندازه کافی محکم باشد: اگر چیزی با وزن 70 پوند یا بیشتر ارسال می‌کنید، به یک جعبه مقوایی راه راه، ترجیحا یک جعبه دوجداره نیاز دارید. این جعبه باید تا 150 پوند حمل را جا به جا کند. 2. هر شکافی را پر کنید: اقلام سنگین‌تر به احتمال زیاد در هنگام حمل و نقل در جعبه جابجا می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که جعبه شما خیلی بزرگ نباشد (نه خیلی کوچک) و شکاف‌ها را پر کنید. بالش هوا و کاغذ کرافت را می توان برای اقلام کوچکتر استفاده کرد، اما با اقلام واقعا سنگین یا بزرگ، بهتر است هر شکافی را با مقوا یا فوم برد پر کنید. این مواد به این راحتی خرد نمی شوند و استحکام جعبه را تقویت می کنند. 3. اقلام شکننده را به‌صورت جداگانه بپیچید: اگر جعبه بزرگی را می‌فرستید که حاوی تعدادی اقلام شکننده است، باید هر کدام را به صورت جداگانه با لایه‌های اضافی برای هر گوشه یا قسمتی که به راحتی آسیب می‌بیند، بپیچید. برای موارد کوچکتر، ممکن است بخواهید بوکس دوبل را در نظر بگیرید. 4. از نوار بسته بندی قوی استفاده کنید (نه نوار چسب) و از 3 نوار برای مهر و موم کردن جعبه استفاده کنید. همچنین بهتر است گوشه های جعبه را با نوار بسته بندی تقویت کنید. 5. چسباندن یک برچسب سنگین: اگر با UPS حمل می‌کنید، باید یک برچسب بسته سنگین را به همه بسته‌هایی که بیش از 70 پوند (31.5 کیلوگرم) وزن دارند بچسبانید.

دریا زمین اروند؛ ارائه دهنده خدمات حمل کالا!

اگر نیاز به خدمات حمل و نقل بین المللی انواع کالا به سراسر نقاط جهان را دارید، می توانید از مشاوره تلفنی تخصصی ما استفاده کنید.