میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

چرا حمل و نقل بین المللی ارائه می دهیم؟

  • طبق گفته Oberlo ، از هر چهار نفری که می بینید، یک نفر خریدار آنلاین است.
  • Statista گزارش می دهد که فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک از 3.53 تریلیون دلار به 6.54 تریلیون دلار در سال 2022 خواهد رسید.
  • میانگین ارزش سفارش Statista در فروش بین المللی 147 دلار است. این در مقایسه با میانگین فروش داخلی 17 درصد بیشتر است.

این ارقام نشان می دهد که خریداران آنلاین در سراسر جهان انتظار حمل و نقل بین المللی را دارند و مشاغل تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای این انتظار را برآورده می کنند. حمل و نقل بین المللی فرصتی را برای فروشگاه هایی مانند شما ایجاد می کند تا به مخاطبان بیشتری بفروشند.

چگونه یک استراتژی حمل و نقل بین المللی بسازیم

1. به کجا و چه چیزی را ارسال خواهید کرد؟
2. با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید
3. در مورد هزینه ها شفاف باشید
4. ارسال بین المللی با Shopify Shipping
در حالی که ایجاد یک لیست قطعی از بهترین شیوه ها برای هر کسب و کار دشوار است، چند تصمیم اصلی وجود دارد که باید برای استراتژی حمل و نقل بین المللی خود در نظر بگیرید.

1. کجا و چه چیزی را ارسال خواهید کرد

ابتدا باید مشخص کنید که به کدام کشورها و مناطق کالا ارسال خواهید کرد و کدام محصولات را ارسال خواهید کرد.مطمئن نیستید که ابتدا به کدام بازارها باید گسترش دهید؟ در اینجا چند شاخص وجود دارد که می تواند به کاهش آن کمک کند.

✔️ از مقاصد نزدیک شروع کنید و با نزدیک نگه داشتن مقصد نهایی محموله های خود به شرکت، می توانید انتظارات واقعی گیرنده را در مورد زمان و نرخ تحویل تعیین کنید. شروع از پروژه های کوچک به شما این امکان را می‌دهد که احساس کنید برای گسترش محموله‌های خود چه چیزی لازم است.
✔️ با پیگیری تقاضاهای فعلی، می توانید ترافیک فروشگاه خود را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید تا ببینید کدام بازارها یا شهر ها در حال حاضر از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کنند. شما همچنین می توانید با درخواست مستقیم مصرف کنندگان برای فروش به بازار آنها، سود را اندازه گیری کنید. بازدیدهای مکرر یا ترافیک بالا می تواند نشان دهنده علاقه به محصولات یا پیشنهادات شما باشد.
✔️ زبان های هر بازاری را برای گسترش در نظر بگیرید. ارتباط در هنگام برخورد با مشتریان ضروری است. اگر به چند زبان مسلط هستید، ابتدا کسب و کار خود را به کشورهایی که به آن زبان ها صحبت می کنید گسترش دهید. اگر فقط به یک زبان صحبت می کنید، کشورها یا بازارهای دیگری را پیدا کنید که آن زبان در آنها برجسته است.
✔️ اطمینان حاصل کنید که محصول متناسب با بازار کشور مورد نظر شما است. آیا بازارهایی در سرتاسر جهان وجود دارد که فکر می کنید بیشتر از سایرین برای کسب و کار شما مناسب است؟ در اینجا ممکن است نیاز به تحقیق باشد. بررسی نفوذ تجارت الکترونیک می تواند اولین قدم خوبی باشد
✔️ اکنون باید در نظر بگیرید که چه چیزی را ارسال کنید. ممکن است بخواهید کل خط تولید خود را ارائه دهید. با این حال، قبل از اینکه شروع به تحویل در سراسر جهان کنید، در مورد این جنبه های محصولات و تجارت خود فکر کنید.
✔️ با توجه به نکات بالا، آیا اقلامی وجود دارند که برای بازار(های) بین المللی که می خواهید به آنها ارسال کنید جذاب باشد؟
✔️ اقلام سبک و کوچکتر حمل و نقل مقرون به صرفه تر و بسته بندی آسان تر خواهد بود.
✔️ هرچه بسته بندی بادوام تر باشد، بهتر است. حمل و نقل محصولات شکننده که در صورت بسته بندی مناسب ممکن است در حمل و نقل آسیب ببینند، ممکن است شانس تحویل کمتر از رضایت بخش را افزایش دهند. اگر تصمیم به ارسال آنها دارید، روی بسته بندی محصولات محکم سرمایه گذاری کنید.

با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید

برخی از کشورها کالاهای مشخصی را کاملاً ممنوع می کنند. دیگران ممکن است آنها را محدود کنند. اطلاع از قوانین و مقرراتی که وجود دارد و ممکن است بر محموله های شما تاثیر بگذارد، و به تحویل محموله طبق شرایط استاندارد کمک کند.
چند راه برای دسترسی به این اطلاعات وجود دارد:
✔️  UPS ابزاری دارد که قوانین و مقررات خاص کشور را بر اساس کشورهای مبدا و مقصد نشان می دهد.
✔️ بررسی کنید و ببینید آیا محصولات شما واجد شرایط واردات به یک کشور مقصد خاص هستند یا خیر. به عنوان مثال، ارسال آثار هنری از ایالات متحده به عربستان سعودی ممنوع است.
✔️ بررسی کنید و ببینید آیا هر یک از محصولات شما (یا اجزای محصولات شما) در حین حمل به عنوان “کالاهای خطرناک” درج شده است. به طور کلی، “کالای خطرناک” به عنوان محصولی تعریف می شود که ممکن است در حین حمل و نقل باعث آسیب شود. بهترین مکان برای این اطلاعات، وب سایت دولتی یک کشور خواهد بود. کانادا و بریتانیا مثال های خوبی ارائه می دهند.
✔️ در صورت شک، برای اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل محصولات خود، با اداره واردات یا گمرک محلی در مقصد احتمالی خود تماس بگیرید.

ترخیص کالاهای گمرکی

در مورد هزینه ها شفاف باشید

این ممکن است مهمترین بخش هر استراتژی حمل و نقل بین المللی باشد: در مورد هزینه های تحویل تا حد امکان با مشتریان خود شفاف ارتباط برقرار کنید. مشتریان خود را با هزینه کل غیرمنتظره هنگام پرداخت غافلگیر نکنید. به گفته موسسه بایمرد ، تقریباً 50 درصد از رها شدن سبد خریدی که آنها در سایت های تجارت الکترونیک در سال 2020 بررسی کردند، تا حدی به دلیل هزینه ها و هزینه های حمل و نقل اضافی بود. تحقیقات خود ما بررسی می کند که چگونه اعتماد مشتری در طول خرید از یک فروشگاه آنلاین ایجاد می شود. این مطالعه نشان می‌دهد که هنگام حمل‌ونقل بین‌المللی، خط‌مشی حمل‌ونقل یک فروشگاه که به وضوح می‌گوید چه کسی عوارض و مالیات می‌پردازد، برای ایجاد اعتماد و برنده شدن در فروش با یک خریدار کاملاً جدید، ضروری است.

این نکات را در حمل و نقل بین المللی فراموش نکنید:

• جایی که می‌توانید این هزینه‌ها را اعلام کنید، در صفحات خط‌مشی شماست . نحوه و مکان ارسال محصولات در سطح بین المللی و هزینه هایی که ممکن است مرتبط باشد را به وضوح مشخص کنید. • همچنین می‌توانید کاری به سادگی اضافه کردن پرچم‌ها به پیمایش بالای خود برای نشان دادن در دسترس بودن حمل و نقل خود انجام دهید. به مشتریان خود اطلاع دهید که به کجا تحویل می دهید، نباید صرفاً مربوط به هزینه ها باشد. ابزاری مانند ارسال رایگان می تواند به شما کمک کند حمل و نقل و نرخ های خود را برای مخاطبان جهانی تبلیغ کنید. دریا زمین اروند؛ شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی در مسیر های جهانی