میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

راهکار هایی برای حمل و نقل آثار هنری

گالری های هنری، به دلیل ماهیت کسب و کار خود، اغلب نیاز به ارسال آثار هنری زیادی به مکان های مختلف دارند. هر قطعه از آثار هنری چالش‌های منحصر به فرد خود را برای بسته‌بندی و حمل و نقل خواهد داشت، و این دسته از محصولات هنری،  اغلب به یک راه‌حل بسته‌بندی سفارشی و مناسب برای اطمینان از حمل و نقل ایمن و تحویل نهایی نیاز دارند. اما گاهی اوقات، یافتن راه حل مناسب برای مشتریان ما نیاز به تفکر جانبی بیشتری دار. اولین مرحله برای حمل و نقل بین المللی آثار هنری چیست؟ به عنوان مثال، مجسمه‌های سرامیکی معمولاً برای جلوگیری از جابجایی و تکان خوردن در حین حمل و نقل، نیاز به محکم کردن داخل یک جعبه چوبی یا محفظه حمل و نقل سخت دارند. اگر نقاشی‌ها در یک ون اختصاصی از نقطه A تا B تحویل داده شوند، می‌توانند نرم بسته شوند، اما اگر بخشی از سفر آنها به پیک یا خدمات شخص ثالث وابسته باشد، به یک جعبه سفت نیاز دارند. با این حال، گاهی اوقات، یک رویکرد جامع‌تر به نیازهای مشتری می‌تواند راه‌حل بهتری را برای همه افراد درگیر ایجاد کند.

تجربه شرکت ابیس در ایرلند و یک اثر هنری

ما یک مشتری گالری هنری در ایرلند داشتیم که اغلب نقاشی های رنگ روغن اصلی را بین دوبلین و لندن ارسال می کرد و تعداد مشابهی از آثار هنری سفر بازگشت به گالری او را انجام دادند. هر بار که او یک جعبه برای نقاشی ها سفارش می داد، در واقع یک جعبه جداگانه برای هر نقاشی را سفارش می داد. بدون شک این یک روش فوق‌العاده ایمن برای انجام آن بود ،  اما با افزایش تدریجی تعداد نقاشی‌ها، هزینه این کار بسیار گران شد. اما راه حل چه بود؟ 

راه حلی برای حمل و نقل بین المللی آثار هنری

وین ، بنیانگذار و مدیر عامل ما، در مورد هزینه های رو به رشد و الزامات آنها با صاحب گالری صحبت کرد و متوجه شد که در حالی که همه نقاشی ها دقیقاً یک اندازه نیستند، در حداکثر اندازه ارسال می شود در حالی که عمق آن ها نسبتاً استاندارد باقی مانده است. همچنین در برخی از ماه ها جعبه های متعددی در هر دو جهت حمل می شد. وین متوجه شد که راه حلی وجود دارد که باعث صرفه جویی در هزینه مشتری در ساخت جعبه های جداگانه می شود و در عین حال محتویات آن را ایمن نگه می دارد. راه‌حل ایده‌آل یک جعبه حمل و نقل سفارشی چند منظوره و کاملا انعطاف‌پذیر بود که می‌توان از آن برای چندین نقاشی به‌طور همزمان استفاده کرد. با معرفی «قاب ترانزیت» که نامش آسان‌تر است. یکی از جذابیت های حمل و نقل بین المللی، قابلیت انعطاف پذیری آن در برابر محصولات و کالاهای متنوع است.

یک جعبه ایده آل طراحی می شود…

وین با دقت در حداکثر و حداقل ابعاد و اجازه دادن به عمق کافی برای پوشش دادن همه احتمالات، طرح را ایجاد کرد و ساخت این شاهکار جعبه حمل و نقل را ترتیب داد.

ارتفاع آن تقریباً 1.5 متر است و دارای نوارهای داخلی است تا نقاشی های بسته بندی شده نرم را به طور ایمن در جای خود نگه دارد. این جعبه می تواند تعداد زیادی نقاشی بزرگ، متوسط ​​و کوچک را در هر ترکیبی، همه در یک محموله، در خود جای دهد. اگر برای قرار دادن یک قطعه هنری خاص به عرض اضافی نیاز باشد یا به پیکربندی متفاوتی نیاز باشد، می‌توان بسیاری از نوارهای عمودی را حذف کرد.

بسته بندی محصولات هنری

چرا این جعبه مورد توجه قرار گرفت؟

زیبایی این جعبه در این است که می توان آن را بارها و بارها مورد استفاده قرار داد و اندازه آن به اندازه کافی منعطف است تا اکثریت قریب به اتفاق نیازهای آن ها را در یک جعبه تامین کند. این بدان معناست که آنها با هر محموله ای که از جعبه استفاده مجدد می شود، صرفه جویی می کنند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به جعبه، به جای پیچاندن قطعه انتهایی پس از هر بار استفاده، گیره‌هایی در آن تعبیه شد که می‌توان آن را برای حمل و نقل محکم کرد، اما مجدداً به استفاده مجدد از جعبه در طول زمان بدون شکافتن قاب یا از دست دادن یکپارچگی آن کمک کرد. یکی دیگر از مزایای این طراحی، سرعت بارگیری و تخلیه برای گالری بود. تاخیرهای ایجاد شده در حین ساخته شدن جعبه ها  حذف شد و می توانست خیلی سریع بدون دخالت شخص ثالث برگردانده شود.

حمل و نقل بین المللی، به وسعت نیاز بشر!

این تنها نمونه ای از مراقبت، تفکر و توجه به جزئیات است که ما برای یافتن راه حل های مناسب حمل و نقل هنری برای مشتریان خود به کار می بریم. هر اثر هنری کالایی منحصر به فرد است و به همین دلیل است که ما به هر محموله بسته بندی و حمل و نقل هنری نزدیک می شویم. آیا نیازی به حمل و نقل هنرهای زیبا دارید که ممکن است به یک راه حل ابتکاری یا متخصص برای حمل و نقل نیاز داشته باشد؟ ما در حمل و نقل و لجستیک هنرهای زیبا متخصص هستیم و می‌توانیم در همه چیز از بسته‌بندی، حمل و نقل، باز کردن بسته‌بندی گرفته تا نصب کمک کنیم.
مشاوره تخصصی صادرات و واردات کالا

دریا زمین اروند؛ متخصص در ارسال انواع کالا به سراسر جهان!

اگر نیاز به حمل و ارسال انواع کالا به هر نقطه ای از جهان دارید که تصور می کنید می تواند پروسه ای سخت و پیچیده داشته باشد، یم توانید به راحتی بر روی تجربه و مهارت متخصصان ما حساب باز کنید. ما همواره تلاش داریم تا خدمات را با الهام از برند ها یحمل و نقل بین المللی به شما عزیزان ارائه دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.