میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

خدمات گمرک و ترانزیت

در سطح جهان، بستری گسترده برای تجارت میان ملت ها به وجود آمده است. امروز، مهم ترین المانی که می تواند تجارت بین المللی را ممکن سازد، حمل و نقل بین المللی است. به نسبتی که شیوه های حمل و نقل می توانند در بهبود تجارت میان کشور های مختلف موثر باشند، خدمات گمرک و ترانزیت نیز اهمیت دارند. خدمات گمرک، در حالت کلی به دریافت مجوز از گمرک مبدا برای ارسال محموله به گمرک نقطه مقصد مورد استفاده قرار می گیرند. امروز برای صادر نمودن تولیدات داخلی و یا وارد نمودن تولیدات خارجی، نیاز به خدمات گمرک خواهیم داشت. و اما ترانزیت، گزینه ای جذاب و پایدار برای کشور های ارائه دهنده آن است. ترانزیت به چه معناست؟ در نظر بگیرید که در زمان های گذشته ابریشم تولید شده از چین، از مسیر ایران عبور می نمود و در نهایت به کشور فرانسه می رسید. کشور ایران در این میان خدمات ترانزیت را ارائه داده است. دریا زمین اروند، به صورت حرفه ای و بر اساس تجربه ی چندین دهه متوالی، امروز خدمات گسترده ای در این زمینه به مخاطبان گرامی ارائه خواهد داد.

خدمات گمرک چیست؟

در جهان مدرن امروز، برای انجام تمامی انواع تجارت بین المللی، نیازمند خدمات گمرک خواهیم بود. این دسته از خدمات حمل و نقل را با عنوان ترخیص کالا نیز می شناسیم. فرآیند گمرکی نمودن محصولات، به معنای دریافت مجوز برای ارسال محصولاتی از گمرک کشور A  به مقصد گمرک کشور B است. این فرآیند در بستری از پیش تعریف شده انجام می شود. استفاده از این امکان مراحلی پیچیده و طولانی را در پی دارد که در صورت ارائه اطلاعات نادرست، هزینه هایی را در پی خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم از مشاوره تخصصی برند های ارائه دهنده خدمات گمرکی استفاده کنید.

8 گونه از خدمات گمرکی:

خدمات گمرکی
  1. مجوز های ورود کالا
  2. مجوز های مربوط به ترخیص کالا
  3. انجام فرآیند های بانکی واردات کالا
  4. بررسی و دریافت اسناد و مدارک حمل کالا
  5. فرآیند های گمرکی صادرات کالا
  6. خدمات ترانزیت و ورود موقت محموله
  7. نظارت بر بارگیری، انتقال و صادرات محموله
  8. تشریفات مربوط به گمرک

دریا زمین اروند، ارائه دهنده تمامی خدمات گمرک، از ابتدای مسیر تا حصول نتیجه ی نهایی به شما عزیزان خواهد بود. سعی نموده ایم تا پیچیدگی های مربوط به این مرحله را به فرآیندی آسوده برای شما مبدل سازیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی، می توانیداز طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید. هم چنین امکان استفاده از خدمات آنلاین نیز برای شما عزیزان فراهم شده است.

خدمات ترانزیت را بشناسید:

ترانزیت کالا

ترانزیت چیست و اصولا به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد؟ باید به این نکته توجه کنید که ترانزیت کالا با فرآیند هایی چون واردات و صادرات متفاوت است. در این نوع خدمات حمل و نقل بین المللی، نوعی از کالا یا محموله از یک کشور مشخص به سوی کشور دیگری می رود. ممکن است در این روند کشور شما هیچ ارتباطی با کالا نداشته باشد. برای نمونه کشور امارات در ارائه خدمات ترانزیت شهرت بسیاری دارد. برای نمونه این کشور امکان تزانزیت کالا از کشور چین به کشور ایتالیا را فراهم نموده است. بنابراین امارات ارائه دهنده خدمات ترانزیت است. این فرآیند می تواند بسیار سود آور باشد.

2 نوع ترانزیت در سطح بین المللی

انواع ترانزیت
  1. ترانزیت داخلی؛ این نوع از ترانزیت کالا، برای ترخیص محصولاتی استفاده می شود که وارد گمرک یک کشور شده اند اما امکان ترخیص از آن گمرک برای آن وجود ندارد. برای نمونه یک واردکننده در کشور اسپانیا، محصولاتی را از یکی از شهر های جنوبی وارد گمرک نموده است. اما ترافیک بالای کالا در این گمرک سبب شده است تا امکان ترخیص آن تا مدتی طولانی وجود نداشته باشد. بنابراین این محموله به یکی دیگر از گمرکات این کشور ارسال می شود. این شیوه را ترانزیت داخلی می نامیم.
  2. ترانزیت خارجی؛ در این شیوه محموله از طریق یکی از نقاط ارائه دهنده خدمات ترانزیت، به سوی یکی از گمرکات خارجی ارسال می شود.

خدمات گمرک و ترانزیت دریا زمین اروند

تیم حرفه ای ما، خدمات گسترده ای در زمینه ترانزیت کالا به انواع روش های موجود ارائه می دهد. ترانزیت دریایی، ترانزیت زمینی، ترانزیت هوایی و ترانزیت ریلی در این میان می گنجند. خدمات و مشاوره تخصصی گمرک نیز توسط کارشناسان با تجربه ما، راهنمای شما در مسیر پر پیچ و خم ترخیص کالا خواهد بود.