میدان آرژنتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان 18، پلاک 10، طبقه سوم، واحد 6

حمل و نقل دریایی | دریا زمین اروند

شرکت حمل و نقل دریایی و بین المللی دریا زمین اروند با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و ارائه تجهیزات گسترده در زمینه حمل و نقل بین المللی و داشتن شبکه گسترده نمایندگی در اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، خاور دور، و خلیج فارس است.

cargo-ship

حمل و نقل دریایی

نخست آن که حمل دریایی، شیوه ای گسترش یافته در جهان است و ایمنی بالایی در ارسال محموله به این شیوه وجود دارد.

airplane-icon

حمل و نقل هوایی

 مسافت های طولانی و زمان کوتاه؛ حمل بار به وسیله هواپیما می تواند کوتاه ترین شیوه در میان تمام انواع حمل و نقل باشد

cargo-truck

حمل و نقل زمینی

 بارنامه حمل بار به شیوه زمینی، توسط شرکت ارائه دهنده خدمات ترابری، سفارش دهنده و گیرنده بار امضا شده است.

toy-train

حمل و نقل ریلی

سرعت مناسب؛ انواع قطار باری، می توانند با سرعتی بسیار ایده آل در امتداد ریل آهن حرکت کنند. امکان حرکت نمودن بدون آن…

arvandsealand-112

دریا زمین اروند

ما مفتخر به ارائه سریعترین خدمات با نرخ رقابتی کامل و مشاوره جهت معرفی، راهنمایی و انتخاب مناسب ترین رویکرد حمل و نقل از جنبه مهندسی و اقتصادی برای صاحبان کالا می باشد. یکی از ویژه ترین خدمات ما نیز واردات کالا از چین است.

آقای آرش جشن

مدیر عامل شرکت دریا زمین اروند

دریا زمین اروند؛ مجموعه ای مدرن از تمامی انواع خدمات حمل و نقل بین المللی، بر اساس تجربه ای منحصر و به همراه متخصصانی با تجربه است که در سال 1387 خورشیدی تاسیس شده است. بهره گیری از دانش نوین و آشنایی کامل با قوانین واردات کالا و صادرات کالا و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته، ما را در گسترش امکانات برای برند های مختلف یاری رسانده است. در تلاشیم تا مسیر اقتصادی را برای مخاطبان هموار سازیم و فرآیند های صادرات و واردات را بر اساس تحولات روز بهبود بخشیم. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی، بدون الزامی در همکاری با دریا زمین اروند، می توانید از تجربه مشاوران متخصص ما استفاده کنید.

آقای آرش جشن

حمل و نقل دریایی، مزایا و معایب آن

یکی از رایج ترین شیوه های حمل کالا در سراسر جهان، استفاده از مسیر های آبی و کشتیرانی است. حمل و نقل دریایی، با  استفاده از آب های بین المللی، بنادر تجاری و تجهیزات حمل و نقل کالا مانند کانتینر‌ها و …شیوه ای ایده آل برای ارسال کالا است. امروزه، با افزایش حجم تولیدات کالا و نیاز به فعالیت های صادرات و واردات، مهم ترین عامل در ارسال محموله های تجاری، حمل و نقل بین المللی به وسیله ابزار های مدرن است. یکی از قابل اطمینان ترین و ایمن ترین شیوه ها، حمل و نقل دریایی است.

سپهر علینژاد
سپهر علینژاد@sepehr
Read More
اصولا صادرات کالا به شیوه دریایی همیشه برای ما دغدغه های بسیاری به همراه داشت. خدمات دریا اروند زمین در این زمینه، ما رو با بعد تازه ای از حمل و نقل بین المللی آشنا کرد. برنامه ریزی دقیق و ارتباط پایدار کارشناسان با ما باعث شد از روند کار اطلاعات کاملی داشته باشیم.
سارا جوادیان
سارا جوادیان@s.javadian
Read More
مهم ترین پارامتر دریا زمین اروند برای شرکت ما استفاده از تجهیزات به روز بود. در تجربه های قبلی شاهد بودیم که تجهیزات غیر تخصصی آسیب های بسیاری به محموله وارد کردن. از حرفه ای گری متخصصان شما سپاسگذاریم.
abdollah khosravi
abdollah khosravi@khosravi1981.a
Read More
تکنیک های مشاوره ای که کارشناسان شما به ما انتقال دادن، بسیاری از نکات دور از ذهن رو برای ما آشکار کرد. همین موضوع باعث شد تا در هزینه های اضافی ما صرفه جویی بشه. من از خدمات شما رضایت بسیاری دارم.
میلاد اسکندری
میلاد اسکندری@e.milaad22
Read More
بزرگ ترین مشکلات شرکت من برای واردات محصول از کشور های خاورمیانه با گمرک بود. اما خدمات تخصصی دریا زمین اروند در این زمینه بار سنگینی رو از دوش ما برداشته.
مهشید اقبالی
مهشید اقبالی@tehran.em
Read More
ارسال محموله های سنگین به روش دریایی رو با دریا زمین اروند تجربه کردیم. علاوه بر خدمات تلفنی و آنلاین که بسیار سریع به نتیجه رسیدن، ما با نرخ هایی مواجه شدیم که کاملا منطقی و ایده آل بودن. از مشاوره شما ممنونیم.
پیام احمدی
پیام احمدی@payam-66
Read More
برای حمل محصولاتی از متریال فلزی که نسبت به رطوبت و خیلی عوامل دیگه آسیب پذیر هستن از خدمات دریا زمین اروند استفاده کردیم. خوشبختانه تجربه ای بسیار عالی به دست آوردیم و کاملا راضی بودیم.
Previous
Next

آخرین اخبار و مقالات

اینکوترمز چیست؟ 

اینکوترمز چیست؟ اینکوترمز در سطح جهانی، بندهای قراردادی یکسان و شرایط تحویلی است که طرفین قرارداد فروش را قادر می‌سازد تا پردازش را در معاملات

بیشتر بخوانید